Eastern Europe
Northern Europe
Australia / New Zealand

12-mei-2019 | Rotterdam

CHG-MERIDIAN en BTG gaan succesvolle samenwerking tegemoet

• Strategisch partnership om betere oplossingen te bieden
• Complementaire diensten om service uit te breiden

CHG-MERIDIAN is verheugd onlangs lid te zijn geworden van de Branchevereniging Telecommunicatie Grootgebruikers (BTG). Gelijktijdig is CHG-MERIDIAN partner van de TGG geworden. Gezamenlijk zijn partijen voornemens een breder palet aan diensten aan de leden van de BTG aan te bieden.

CHG-MERIDIAN Nederland

Over CHG-MERIDIAN: CHG-MERIDIAN Nederland is onderdeel van één van de meest toonaangevende onafhankelijke aanbieders van lifecycle management diensten op het gebied van technologische, industriële en zorg gerelateerde apparatuur. Met zo'n 1000 medewerkers in 26 landen biedt CHG-MERIDIAN haar klanten uitgebreide uniforme ondersteuning. Dit begint bij het geven van advies, het aanbieden van financiële en operationele diensten tot en met het verwijderen van data en de remarketing van gebruikte apparatuur via haar twee Technology & Service Centers in Duitsland en Noorwegen.

Door de jaren heen heeft CHG-MERIDIAN specifieke expertise opgebouwd in het domein van mobiele apparatuur. Daardoor is zij in staat advies en de bijbehorende diensten te verlenen voor het inrichten van efficiënte financiële en operationele processen om die onderdelen van de lifecycle, die niet tot de core-business van de klant behoren, uit handen te nemen. De toegevoegde waarde ligt in de combinatie van de expertise met de operationele en financiële propositie wat hen tot een perfecte partner maakt.

Complementaire partners

Een woord van Paul-Robbert Viskil, directeur van CHG-MERIDIAN Nederland: “De kennis en ervaring van CHG-MERIDIAN sluit naadloos aan op de kernactiviteiten van de TGG. Door dit te combineren wordt de dienstverlening vanuit de TGG verder gecompleteerd. Input van de leden van de BTG is van groot belang bij het verder ontwikkelen van de juiste dienstverlening. Mede daarom ontmoeten wij graag zoveel mogelijk leden op het BTG Business Event op 6 juni aanstaande. Wij kijken er nu al naar uit om kennis te maken.”

• Press Release BTG partnership (EN)

docx, 115 KB
  • Press Release BTG Partnership (NL)

docx, 116 KB

CHG-MERIDIAN Group

CHG-MERIDIAN Group is een van de meest toonaangevende onafhankelijke aanbieders van technology management in de technologische, industriële en zorgsectoren. Met zo'n 1000 medewerkers biedt CHG-MERIDIAN haar klanten uitgebreide ondersteuning voor hun technologische infrastructuur. Dit begint bij het geven van advies, het aanbieden van financiële en operationele diensten tot remarketing van gebruikte apparatuur via haar twee technology & service centers in Duitsland en Noorwegen.

CHG-MERIDIAN ondersteunt grote en middelgrote bedrijven en cliënten in de publieke sector en bedient momenteel wereldwijd meer dan 10.000 klanten. De totale waarde van de technologische investeringen bedraagt meer dan € 6,13 miljard. Het inhouse technology & service managementsysteem TESMA zorgt voor maximale transparantie in het beheer van budgetten en assets bij meer dan 15.000 klanten wereldwijd. De groep heeft  37 filialen in 25 landen over de hele wereld. Het Nederlandse kantoor bevindt zich in Rotterdam.

Efficient Technology Management®