Choose your region

Eastern Europe
Northern Europe
Australia / New Zealand
or choose our
SEARCH
REGION: NETHERLANDS

7-apr-2017 | Weingarten

Digital Signage Solutions (DSS) van CHG-MERIDIAN lopen voorop.

• Direct: Communiceer in realtime met uw beoogde doelgroep
• Met vertrouwen: een testfase biedt gemoedsrust tijdens digitale transformatie
• State-of-the-art: betekent dat u altijd over de nieuwste technologie beschikt

CHG-MERIDIAN heeft digital signage solutions (DSS) aan zijn portfolio toegevoegd. Van electronic shelf labels (ESL) tot large format displays (LFD) en van reclame tot algemene zakelijke contexten, digital signage-oplossingen zijn de beste manier om uw informatie te verspreiden. Met DSS kunt u uw ideeën met succes uitvoeren zonder enig financieel risico - ongeacht de omvang van de investering of het doel en de omvang van het project.
De digitale transformatie heeft fundamentele veranderingen gebracht in de manier waarop we communiceren en informatie moet altijd up-to-date worden gehouden om relevant te blijven. Dat is de reden waarom digital signage oplossingen bijna onmisbaar zijn in moderne communicatie. Geen enkel ander medium voldoet aan de hoge eisen die worden gesteld aan flexibele communicatie en oplossingen voor digital signage. Ze maken het mogelijk om specifieke doelgroepen in realtime aan te spreken en om informatie eenvoudig aan te passen waar nodig.
Veel bedrijven hebben al de noodzaak vastgesteld om over te schakelen naar de nieuwe digitale systemen, maar schrikken voor technische, logistieke en financiële inspanningen die een dergelijke verandering met zich meebrengt. Met CHG-MERIDIAN hebben deze bedrijven een ervaren partner aan hun zijde die hen veilig door digitale transformatie kan leiden en hen kan helpen hun communicatie aan te passen aan de uitdagingen van vandaag.

Test zonder verplichting - en blijf dan altijd up-to-date

CHG-MERIDIAN richt zich op de vereisten en zorgen van zijn klanten: het aanpasbare 'try and use'-model biedt bedrijven een proefperiode onder realistische omstandigheden zonder enige verplichting. Dit zorgt voor gemoedsrust tijdens de digitale transformatie van verkooppunten (POS), bijvoorbeeld, en verlaagt het investeringsrisico voor de klant. Aan het einde van de proefperiode met de nieuwe technologie, kan de klant het voorkeursysteem met een vaste snelheid blijven gebruiken zonder de zorg te moeten investeren in een technologie die binnenkort verouderd kan zijn. De technologievernieuwing van CHG-MERIDIAN betekent dat klanten altijd goed voorbereid zijn op een snel evoluerende markt - gedurende de hele looptijd is de nieuwste technologie in gebruik en altijd voor dezelfde prijs. Dit heeft het voordeel dat klanten geen oude en onderhoudsvrije apparatuur hoeven te gebruiken die tijd en geld kost.

Digital Signage Solutions (DSS) van CHG-MERIDIAN bieden een nieuwe
end-to-end benadering voor het succesvol opzetten van digital signage systemen.

Goed advies, op elk moment tijdens het proces

"Onze digital signage-oplossingen bieden onze klanten brede toegang tot de digitale wereld van communicatie en ze vormen een alles-in-één oplossing die onmiddellijk en zonder enige onderbreking van de dienstverlening kan worden ingezet", zegt Oliver Schorer, lid van de raad van bestuur, verantwoordelijk voor IT en services. Alle services zijn transparant in de DSS-levenscyclus: CHG-MERIDIAN biedt op maat gemaakte ondersteuning en service die boven de gebruikelijke standaard ligt en kan op verzoek de coördinatie en structurering van het project op zich nemen en contact onderhouden met elke provider. "Ons doel is om de maximale ondersteuning te bieden en onze klanten de vrijheid te geven zich te concentreren op hun kernactiviteiten", voegt Schorer toe. De klanten van CHG-MERIDIAN hebben één aanspreekpunt die hen ondersteunt gedurende de hele duur van het project en daarna, en die voor alles zorgt.

DSS Life Cycle

All services at a glance: the DSS lifecycle model forms the basis
for our comprehensive expert support over the entire technology lifecycle.

Doordacht van het begin tot het einde

Het loont de moeite om aan het einde te denken, zelfs aan het begin - en een gesofisticeerd proces aan het einde van de levensduur zal klanten op vele manieren ten goede komen, vooral bij DSS-projecten. Daarom biedt CHG-MERIDIAN een uitgebreid servicepakket aan het einde van de gebruiksperiode. Het pakket bevat gegevensverwijdering met behulp van ons gepatenteerde en gecertificeerde eraSURE®-proces, dat een integraal onderdeel is van remarketing. Wissen van gegevens in overeenstemming met internationale normen zorgt ervoor dat klantgegevens niet in verkeerde handen vallen en dat alle oude gegevens werden verwijderd van de assets wanneer ze opnieuw worden verhandeld. De klant kan er ook zeker van zijn dat door ons proces we de assets recyclen in overeenstemming met de WEEE-norm.

CHG-MERIDIAN biedt een gehele oplossing aan

Bij CHG-MERIDIAN concentreren we ons op complete in plaats van op individuele oplossingen. "Onze digital signage-oplossingen garanderen een complete service, van financiering tot administratie en remarketing", legt Schorer uit. Digital signage-projecten bieden bijna onbeperkte aanpasbaarheid en prestaties. Dergelijke brede oplossingen en projecten vereisen een grondige kennis van technologie en financiering. Terwijl andere bedrijven een beperkt aantal experts hebben en dus slechts één specialisatiegebied beslaan, biedt CHG-MERIDIAN het technologiebeheer en financiering als onderdeel van een geavanceerd totaalconcept. We combineren ook al zijn diensten met een interdisciplinaire mix van experts, en zijn multidisciplinaire aanpak verwijdert een van de grootste hindernissen voor digital signage-projecten.

Downloads

  • 04-2017_CHG-MERIDIAN_Presseinformation_Digital Signage Solutions (DE).docx

    docx, 100 KB
  • 04-2017_CHG-MERIDIAN_Presseinformation_Digital Signage Solutions (EN).docx

    docx, 100 KB