SEARCH
REGION: NETHERLANDS
EN
NL

TESMA® PORTAL: EENVOUDIG MOBIEL WERKEN

Mobiel werken is de nieuwste trend. Maar het opzetten van een digitale werkplek, een hightech omgeving, betere samenwerking en snellere processen is vaak moeilijk in het begin. Medewerkers ergeren zich aan wachttijden, complexe processen en een gebrek aan flexibiliteit. En het beheren van al die apparaten bezorgt de IT-afdelingen kopzorgen. TESMA®, ons online self-serviceportaal voor bestellingen belooft verbetering voor beide partijen.

UW MEDEWERKERS WETEN ZELF HET BESTE WAT ZE NODIG HEBBEN

SNEL, HANDIG EN GEBRUIKSVRIENDELIJK
Het unieke voordeel van TESMA® Portal is dat medewerkers hun eigen IT-apparatuur zoals computers, telefoons en mobiele apparaten kunnen bestellen. Net zoals ze dit kennen van de grote, gebruiksvriendelijke webwinkels. Uw branding is aanwezig op het portaal en de vooraf bepaalde winkelcatalogus bevat alleen de artikelen die de medewerker mag bestellen. Het apparaat wordt dan zo snel mogelijk rechtstreeks naar de medewerker opgestuurd, net zoals bij een online aankoop. Geen vervelende wachttijden wanneer je een nieuw apparaat bestelt of apparatuur wil laten vervangen.

LIEVER EEN UPGRADE NAAR EEN ANDER TOESTEL?
Verkiest uw medewerker een apparaat met hogere specificaties? Geen enkel probleem. Upgrades kunnen eenvoudig worden besteld, met een persoonlijke toeslag. Dit wordt automatisch verrekend via de payroll. Zo krijgen uw medewerkers meer vrijheid en wordt u een aantrekkelijkere werkgever. En er zijn geen extra kosten voor u.

man in a suit looking at a smartphone and a laptop

IT HEEFT BELANGRIJKERE DINGEN TE DOEN

VOLLEDIGE AUTOMATISERING
Uw IT-afdeling komt weer toe aan belangrijkere taken, want TESMA® Portal bespaart tijd. Dankzij de geautomatiseerde goedkeuringsprocessen en vooraf bepaalde organisatiestructuren kunnen de processen voor bestelling, goedkeuring en vervanging worden uitgevoerd zonder handmatige tussenkomst. Natuurlijk wordt er nog steeds een contactpersoon vermeld voor vragen of problemen.

ALLE APPARATEN IN ÉÉN OOGOPSLAG
TESMA® Portal biedt volledige transparantie en ondersteunt uw logistieke en commerciële planning. Wanneer werd het product besteld? Waar bevindt het zich? Wat zijn de specificaties? Wat zijn de maandelijkse kosten? Wanneer wordt het vervangen? U stelt de vraag en TESMA® geeft het antwoord.

VIER VOORDELEN VAN TESMA® PORTAL

two men sitting in an office with a TV in the background

een aantrekkelijkere werkgever

Medewerkers kiezen hun eigen IT-apparaten, zoals smartphones en computers. Handig en flexibel. U bepaalt de productcatalogus vooraf.

  • Volledige verwerking via TESMA® Portal
  • Eenvoudige en gebruiksvriendelijke apparaatkeuze
  • Individuele upgrades mogelijk tegen een persoonlijke toeslag
  • Privégebruik van mobiele apparaten is mogelijk
  • Het budget blijft hetzelfde en is voorspelbaar

GEÏNTEGREERD EN HANDIG

Maak het uw medewerkers gemakkelijk om vanop afstand te werken met een gepersonaliseerde digitale werkplek.

  • Gemakkelijk werken vanop afstand. Op kantoor, thuis of op reis
  • Snelle vervanging bij verlies of defect van een apparaat
  • Levering rechtstreeks aan de medewerker (op kantoor of thuis)
  • Eenvoudig serviceaanvragen indienen
laptop, smartphone, Apple watch, coffee mug on a desk with a computer screen, keyboard and mouse
two men sitting at a desk on laptops with a tablet in the middle

MINIMALE ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING

TESMA® Portal ontzorgt uw IT-afdeling permanent van operationele en administratieve taken. IT-medewerkers kunnen zich weer op belangrijkere zaken richten.

  • Naadloze, gestandaardiseerde processen voor aankoop, uitrol en onderhoud
  • Geen personeel gebonden door het beheer van apparaten (vervanging bij defecte of verloren apparaten)
  • Snelle goedkeuring en minder fouten

EFFICIËNT EN TRANSPARANT

Uw werknemers zien alle details van de apparaten die ze hebben besteld. Dankzij de integratie van technologische en financiële gegevens behoudt het management ook het overzicht van de kerncijfers: het IT-team kan op elk moment de gegevens met betrekking tot de apparaten bekijken. De finance afdeling kan met één druk op de knop rapporten over de kosten en de looptijd van de leasecontracten opvragen.

  • Aantal apparaten en hun locatie
  • Apparaatspecificaties
  • Looptijd van de leasecontracten en totale kosten
  • Bestelstatus en serviceaanvragen
Woman in a blue blazer sitting in a cafe

UITGETEST DOOR CHG-MERIDIAN

"Alle processen zoals goedkeuring, uitrol, terugname en vervanging van defecte apparaten zijn volledig geautomatiseerd. Deze naadloze automatisering is een uitstekend voorbeeld van de voordelen van digitalisering en Industry 4.0. De IT-afdeling en onze collega's van Aankoop en HR worden ook permanent ontzorgd."

Christian Schmitt, Head of IT Operations

medium close up of a man with glasses in a white shirt
medium close up portrait shot of a woman

"Overal kunnen werken is voor mij net zo belangrijk als toegang hebben tot de laatste technologie. Bij CHG-MERIDIAN ben ik volledig vrij in de keuze van de apparaten die ik voor mijn werk gebruik. Dat was een belangrijke factor voor mij bij het kiezen van mijn werkgever."

Caroline Bruß, medewerker

Your digital workplace

Contact opnemen

Aarzel niet om ons te contacteren bij vragen!

CHG-MERIDIAN Nederland B.V.

Meer weten

Ontdek onze andere oplossingen en diensten.
Enterprise Mobility Solution

Intelligente oplossing om mobiel te werken

Onze nieuwe oplossing is de eerste allesomvattende oplossing die uw bedrijf een geavanceerde mobiliteitsstrategie biedt. Deze 'Enterprise Mobility Solutions' zijn ontworpen met alle mogelijkheden en services die nodig zijn om gemakkelijk mobiel te werken. Ontdek de intelligente manier om zakelijke mobiliteit mogelijk te maken.

Lees verder